Fashion fades, but never your style

Elina :)

hej, jackan från new yorker vart är den köpt alltså vilken affär? vill så gärna ha en ! tack!

2012-01-22 15:56:46
Alicia

Den svarta kappan från New Yorker! Är det den "amisu" som har en sån stor luva? Har letat efter den/en sådan i flera år och nu finns den ingenstans i hela sverige, har försökt att ringa runt men den verkar inte finnas någonstans!
Vet att detta var ett bra tag sedan du la upp detta inlägget. Men tänker ändå fråga: använder du den fortfarande? Du skriver också att du egentligen skulle vilja ha en i en annan färg, den finns i beige aktig färg fortfarande på new yorker. Men jag vill inget hellre än att ha en svart. Kör rakt på sak här: Använder du den fortfarande? Vilken storlek har den? (jag har helst 34 men också 36) Kan jag få köpa den isf? xD är verkligen desperat efter den!! kram/alicia

Svar: Hej Alicia,
Det stämmer att den svarta kappan är från New Yorker och märke Amisu som har en stor luva, exakt det ja. Jag tror att den är på storlek 36 för att jag ska kunna ha tjock tröja under. Tyvär så använder jag den fortfarande :( Men jag har sett liknande design överallt på Zara butiker, Mango och förmodligen H&M. Har du kollat i dom där affärerna?
Vanessa Arvidsson Ortega

2013-10-22 18:36:45



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



My name is Vanessa born in 1987 under the sign of Taurus. I am a full time distance student, means i study at home. I was born in the province of The Philippines, raised in beloved Sweden and currently lives in the best city in the world, Barcelona-Spain since i was 20. I have a big interest in fashion, beauty, music, photography and fitness.

In my blog you can read about a little bit of everything, my life in Barcelona, my workout progress, quotations, inspirations etc. My family and friends are the most important people in my life and i live for them. I believe that we can do and reach anything we want in life, the main keys are discipline, focus, motivations, willingness, believing in what you do and the most important thing is to never ever give up. What you believe you can achieve! Just live one day at a time and i hope you like reading my blog :) Lots of love // Vanessa


If you have any questions feel free to comment or email me: [email protected]


Follow me in instagram i update daily: @vennezaishername

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon