9. I din väska finns...?

Vangie - Fotoblogg

Hej =)

Jo, jag skaffade en ny blogg.

Tack så mycket. Ja, men börja med foto igen. Det är kul att ta bilder och det är kul att titta tillbaka på sitt liv. Jag bestämde mig för att uppdatera en ny kamera, när jag var gravid, för att minnas dotterns uppväxt. Vad är livet utan bilder? ;)

Det klart att du kan bli duktig på ditt fotande. Lägg lite tid och intresse så blir du lika duktig som många bloggfotografer.

Ja, lilltösen är söt och snart växer hon ur sig dem goa kinderna och "gris"-låren =P.

Hur det känns att ha barn - Fantastiskt är ordet. Jag ångrar inte en sekund att jag valde behålla barnet. Jag var skeptisk i början.

Ja, det är en stor skillnad på mitt liv nu än vad det var för 1-2 år sen. Man har enhelt annan syn på livet.

Om det gjorde ont under förlossningen. Svaret: Ja! Har aldrig någonsin känt en sådan smärta någonsin. Plus att man hade den smärtan i 24 timmar innan hon kom. Låg på sjukhuset i nästan 10 timmar. Men smärtan var värt till hundra. Det är en självklarthet för oss att gå igenom det igen. Nu vet man tills nästa gång.

Klart att du skulle kunna klara av graviditeten. Att vara gravid är både ansträngande och underbart. Mycket spänning för varje vecka. Orora dig inte. You can do it ;). Något ni har planerat, di och Ruben?

Yes, jag har whatsapp. Är det nummret du ska få då? Var ett tag sen jag använde den. =)

2012-03-28 00:20:34 http://joysuarez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



My name is Vanessa born in 1987 under the sign of Taurus. I am a full time distance student, means i study at home. I was born in the province of The Philippines, raised in beloved Sweden and currently lives in the best city in the world, Barcelona-Spain since i was 20. I have a big interest in fashion, beauty, music, photography and fitness.

In my blog you can read about a little bit of everything, my life in Barcelona, my workout progress, quotations, inspirations etc. My family and friends are the most important people in my life and i live for them. I believe that we can do and reach anything we want in life, the main keys are discipline, focus, motivations, willingness, believing in what you do and the most important thing is to never ever give up. What you believe you can achieve! Just live one day at a time and i hope you like reading my blog :) Lots of love // Vanessa


If you have any questions feel free to comment or email me: [email protected]


Follow me in instagram i update daily: @vennezaishername

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon