People may not tell you how they feel about you, but they always show you. Pay attention

linda

hej, hittade din blogg via google. jag är intresserad av att tatuera antingen vanligt eller 3d ögonbryn på samma ställe som du gjorde det på.
Nu undrar jag, var det värt det? har du fått fylla på många gånger?
måste du fylla på något idag? ser man att det är tatuerat? tappar färg?
tack oi förhand om du svarar. :)

Svar: Hej,Vad kul att du hittade mig där :), jag har den vanliga ögonbryn tatuering och det är nog det bästa investering jag har gjort. Verkligen värt det, har man lite hår kvar pga plockning som inte växte tillbaka som min då så kan man bara göra den vanliga. Har man mer hår fast tunna och man vill slippa fylla på den med penna, så är det 3D ögonbryn. Bägge kostar 6000kr nu, men förra året då jag gjorde min kostade det runt 4000-5000. Jag rekommenderar att du gör dina där jag gjorde min på beautycenter.se om du gillar de på facebook så får man 10% rabatt ( kolla om det finns fortfarande erbjudande ej säker om det fortfarande finns. Hon som gjorde det är super duktigt Lulu heter hon. Jag har bara fått fylla på 1 gång, hon sa att jag skulle tillbaka om ett år, men gjorde inte det. Jag har den fortfarande och tyckte inte att det behövs fylla på igen, men nästa sommar då det har redan gått två år ska jag fylla på den. Påfyllning är billigare beroende på hur mycket man har tappat färg, är den helt borta får man betala fullt pris. Idag målar jag den med en penna, för att när man har foundation blir det som man kallar på engelska " wash out" det blir grå, men om jag inte har smink brukar jag inte måla den, för det behövs inte. Den ser verkligen naturligt ut även om min är inte 3D så är den tatuerat hårstrå för hårstrå, jag tycker det är som 3D för mig även om det inte är det. Jag rekommenderar det stort, ögonbryn gör allt så gör det, verkligen vääääärt det. Det jobbigt när man ska bada, gå på gymmet eller simma sen måste man måla sina ögonbryn och färger försvinner. Been there! Att tatuera sina ögonbryn gjorde jätte ont, verkligen hon la bedövning salva, men efter ett tag kände man ändå. Jag kunde inte sluta få tårar i ögonen, men det vääääärt det. Hoppas du har fått all svar, om det är något hör av dig bara :)
Vanessa Arvidsson Ortega

2013-10-27 02:09:14



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



My name is Vanessa born in 1987 under the sign of Taurus. I am a full time distance student, means i study at home. I was born in the province of The Philippines, raised in beloved Sweden and currently lives in the best city in the world, Barcelona-Spain since i was 20. I have a big interest in fashion, beauty, music, photography and fitness.

In my blog you can read about a little bit of everything, my life in Barcelona, my workout progress, quotations, inspirations etc. My family and friends are the most important people in my life and i live for them. I believe that we can do and reach anything we want in life, the main keys are discipline, focus, motivations, willingness, believing in what you do and the most important thing is to never ever give up. What you believe you can achieve! Just live one day at a time and i hope you like reading my blog :) Lots of love // Vanessa


If you have any questions feel free to comment or email me: [email protected]


Follow me in instagram i update daily: @vennezaishername

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon